szombat: Tikal-Flores

Reggel még mindig nem vagyok túl jól. Bea hoz nekem egy liter teát és azt iszogatom miközben bejarjuk Tikalt. Ami mellesleg meseszép: mindenütt kicsi dombok alatt feligmeddig feltart épületek plusz a híres piramisok. Az egyiket meg is másszuk, Star Wars rajongóknak ismerős lesz:

https://www.youtube.com/watch?v=z690zwlaMao

A piramis tetején olyan érzésem van mintha az Everesten lennék, pedig csak 70 métert másztam. Nem lesz ez így jó... úgy döntök nem vállalok be még egy nap függőágyas fosást: megkerem Beát hogy foglaljon szállást Floresben ahol egy nap múlva amúgy is aludnank. Így hát este már ágyban párnák közt alszom míg a csapat többi része Yaxha romvarosat nézi és krokodillesen van. Per pillanat nem bánom annyira: egy jó alvás mindent megér.

Este már sokkal jobban vagyok. A folyadékot pótolom bőven: gatorade, víz, tea... Az éjszaka egesz jól telik, leszámítva hogy egy romkocsma belsejében kaptam szobát a bár felett...